środa, 28 listopada 2012

Liebster Blog :)

Miło mi poinformować Was, że zostałam ostatnio nominowana do nagrody Liebster Blog przez COOlinarną Strefę, Ciastkowo i Karolinę z Patisserii, za co serdecznie dziękuję :)






Moje odpowiedzi:

1. Masło czy margaryna?

Masło! :)

2. Co było powodem założenia bloga: gotowanie czy fotografia kulinarna?  :)

Gotowanie. Nad fotografią ciągle pracuję, zbieram na dobry sprzęt ;)

3. Deser, który często gości na Twoim stole.

Muffinki :)

4. Bez jakiego urządzenia w kuchni nie wyobrażasz sobie pichcenia.

Bez blendera- uwielbiam zupy-kremy :))

5. Szybki obiad. Twój sprawdzony patent.

Kurczak, ryż, surówka z marchewki i jabłka. Szybko i smacznie :)

6. Ulubiony blog (niekoniecznie kulinarny).

Jeden z ulubionych: mariannan.costume.fi

7. Najdziwniejsza potrawa jaką jadłaś/-aś w życiu to... 

Raz odważyłam się spróbować małżę... Bleee... ;)

8. Gdzie spędziłaś/-eś swoje najlepsze wakacje? 

Najmilej wspominam wakacje z dzieciństwa, u babci na wsi hasając po łąkach bez butów :)

9. Wino słodkie, wytrawne czy półwytrawne?

Półwytrawne :)

10. Ostatnio przeczytana książka, która wywarła na Tobie duże wrażenie. 

"Zabawy poufne" Osieckiej.

11. Twoje marzenie. 

Nie można zdradzać, bo się nie spełni ;)




1. Harry Potter czy Severus Snape?

Severus Snape, bo Harry jest moim zdaniem nieco zniewieściały ;)

2. Spiżarnia czy lodówka?

Lodówka :)

3. Gotowanie czy pieczenie?

Kocham i to, i to :)

4. Twój autorski słodki wynalazek?

Placuszki z melonem na słodko.

5. Książka kucharska czy programy kulinarne?

Książka :)

6. Pies czy kot?

Kocham psy i koty tak samo.

7. Ulubiony przepis?

Pierwszy: bliny gryczane z kawiorem.

8.  Twoje kulinarne korzenie?

Tradycyjna kuchnia polska :)

9. Dekoracje wypieków?

Uwielbiam w każdej formie! Szczególnie masę lukrową, ozdoby z koralików, flamastry lukrowe... :)

10. Czekolada mleczna, gorzka a może biała?

Najbardziej lubię mleczną, a najczęściej jem gorzką, bo jest najzdrowsza :)

11. Kilka słów od siebie o mascarpone :)

W pojedynkę nie przepadam. W zestawie z tiramisu lub innym deserem- jak najbardziej! :)




1. Pascal czy Okrasa?

Pascal :)

2. Ulubiony deser?

Trudno wybrać jeden... chyba lody... :))

3. Truskawki czy maliny?

Truskawki.

4. Twoja najlepsza rada dotycząca wypieków?

Nie jedz gorących- boli brzuszek ;)

5. Czego najbardziej nie lubiłaś jeść w przedszkolu?

Nie lubiłam pić mleka z "kożuchem" :p

6. Jaki jest Twój ulubiony program kulinarny w TV?

"Najgorsi kucharze" na TVN Style :D

7. Co jest Twoją popisową potrawą?

Podobno nikt nie robi takiej pizzy domowej jak ja ;)

8. Na słodko czy wytrawnie?

Raczej wytrawnie ;)

9. Dlaczego gotujesz?

Bo uwielbiam sprawiać radość innym moimi potrawami.

10. Jaki jest Twój ulubiony blog kulinarny?

Nie mam wybranego. Ostatnio duuużo jest genialnych :)

11. Kto lepiej gotuje: kobiety czy mężczyźni?

Ten, kto kocha to robić! :))




Blogi, które nominuję:


...

i wszystkie blogi, które chcą wziąć udział ;)



Moje pytania:

1. Jabłko czy gruszka?
2. Lato czy zima?
3. Co myślisz o reklamach na blogach?
4. Co denerwuje Cię w Blogerach?
5. Kim chciałaś/chciałeś być w dzieciństwie?
6. Gdzie chciałabyś/chciałbyś mieszkać na stałe?
7. Co myślisz o programach kulinarnych w TV?
8. Chciałabyś/chciałbyś być szefową/szefem kuchni? (jeśli nią/nim nie jesteś :P)
9. Telefon czy komputer?
10. Skąd czerpiesz inspiracje kuchenne?
11. Oglądasz seriale? ;)


Pozdrawiam, 

El Vi.




13 komentarzy:

  1. bardzo dziękuję za wyróżnienie ....

    OdpowiedzUsuń
  2. moje szybkie odpowiedzi :)
    1. Jabłko czy gruszka? - gruszka
    2. Lato czy zima? - lato
    3. Co myślisz o reklamach na blogach? - mówię im nie
    4. Co denerwuje Cię w Blogerach? - nic :)
    5. Kim chciałaś/chciałeś być w dzieciństwie? - dentystką jak babcia
    6. Gdzie chciałabyś/chciałbyś mieszkać na stałe? - w moim czereśniowym sadzie
    7. Co myślisz o programach kulinarnych w TV? - nie mam telewizora w domu, ale w necie podpatruję czasem i nie mam nic przeciwko
    8. Chciałabyś/chciałbyś być szefową/szefem kuchni? (jeśli nią/nim nie jesteś :P) - nie!
    9. Telefon czy komputer? - komputer
    10. Skąd czerpiesz inspiracje kuchenne? - zewsząd :)
    11. Oglądasz seriale? ;) - nie

    to pierwszy raz kiedy odpowiedziałam, na pytania Liebster Blog, a to dlatego, że bardzo szybkie pytania postawiłaś :) jakoś nie mam przekonania do łańcuszków, a może to brak czasu... i mimo kilku nominacji nie biorę w nich udziału, dlatego tez przepraszam, ale nie będę nikogo nominować
    proszę o wyrozumiałość :) pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :) Rozumiem :) Ja biorę zazwyczaj udział, bo dla mnie to fajna zabawa i okazja do zaprezentowania bloga :) Pozdrawiam :))

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację. Postaram się od razu odpowiedzieć na pytania.

    1. Jabłko czy gruszka? - zdecydowanie jabłko!
    2. Lato czy zima? - zdecydowanie lato!
    3. Co myślisz o reklamach na blogach? - właściwie to nic, bo raczej ich nie oglądam
    4. Co denerwuje Cię w Blogerach? - jestem jeszcze początkującym blogerem, ale na pewno nie lubię zazdrości!
    5. Kim chciałaś/chciałeś być w dzieciństwie? - pielęgniarką
    6. Gdzie chciałabyś/chciałbyś mieszkać na stałe? - nad morzem
    7. Co myślisz o programach kulinarnych w TV? - dzięki nim może więcej osób przekonuje się do gotowania i zaczyna to lubić
    8. Chciałabyś/chciałbyś być szefową/szefem kuchni? (jeśli nią/nim nie jesteś :P) - raczej nie :)
    9. Telefon czy komputer? - telefon
    10. Skąd czerpiesz inspiracje kuchenne? - sama wymyślam, czytam książki, od innych
    11. Oglądasz seriale? ;) - czasami tak

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa polega na tym, ze odpowiada się na pytania na swoim blogu i nominuje kolejne osoby, ale chyba moda się zmieniła na odpowiadanie w komentarzach :D nie nadążam :D pozdrawiam :))

      Usuń
  4. gratuluje nominacji i dziękuję za moją :). chyba wiem o co chodzi z odp. w komentarzach. Ten łańcuszek może być męczący jeśli jest się zbyt często nominowanym ;). Ja postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na twoje pytania na swoim blogu. Jednak następnym razem zrobię tak jak koleżanki powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja, to racja :) Miłe wyróżnienie, ale troszkę czasu pochłania ;) Pozdrawiam :))

      Usuń
  5. Witaj, serdecznie dziękuje za nominację. To cieszy ogromnie. Ja tak jak dziweczyny powyżej, pozwolę sobie tutaj odpowiedzieć, ponieważ jest to już któraś z kolei moja nominacja. A i tutaj mi wygodniej

    Moje pytania:

    1. Gruszka
    2. Lato
    3. Nie przeszkadzają mi
    4. Komentowanie od tak w stylu: super, ok, no fajne, ekstra. Byle komentarz był.
    5. Nie pamiętam, chyba nie było jakiegoś konkretnego zawodu, ani marzenia.
    6. W ciepłych krajach, gdzie polityka prorodzinna jest normalna i rząd również.
    7. Czasem oglądam, ale bez większego szału.
    8. Nie.
    9. Telefon
    10. Najwięcej z internetu, z blogów kulinarnych, z zasobów google (zdjęcia) oraz z gazet.
    11. Nic na stałe, czasem coś tam obejrzę.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, odpowiadajmy wedle uznania ;) Pozdrawiam :))

      Usuń
  6. Dzięki za odpowiedzi :) Najlepsza jest ta odnośnie Harryego, niezwykle trafna :P) A Severusa KOCHAM od pierwszej części :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś popiera moje zdanie, bo zdecydowana większość ubóstwia Harry'ego ;)

      Usuń
  7. No i nie dotrzymam słowa :(. W poprzednim komentarzu zadeklarowałam się że "pociągnę" ten łańcuszek dalej. Jednak się przeliczyłam. Cierpię na hroniczny brak czasu :\ Święta tuż tuż a poza tym duużo innych zajęć. Tak więc pozwolę sobie jednak odpowiedzieć na twoje pytanka tutaj.
    1.gruszka
    2.lato
    3. nie przeszkadzają mi
    4.Czasami są inspiracją dla mnie :)
    5. lekarzem
    6.właściwie to nie wiem hmm... Teraz mieszkam w Londynie i na razie nigdzie się nie wybieram ale kto wie co będzie dalej :)
    7.lubię oglądać
    8.tak
    9. komputer
    10 z kompa, z gazet, z książek kulinarnych z głowy itd itp
    11. nie mam na to czasu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, miło mi czytać je wszystkie. Zapraszam znowu! :)

healthisbetterev.blogspot.com_fotki healthisbetterev.blogspot.com_pixmark