poniedziałek, 26 listopada 2012

Ogórkowa- wersja light!

Uwielbiam zupę ogórkową, jednak tradycyjna wersja ze śmietaną jest dla mnie zbyt tłusta. Postanowiłam wyeliminować ją z mojego przepisu i zastąpić jogurtem naturalnym 0%.



- 4 ogórki kiszone
- 2 kostki bulionu warzywnego
- 2 ziemniaki
- ulubione warzywa: u mnie 1 marchewka i 1 pietruszka)
- 2 listki laurowe
- 2 ziarenka ziela angielskiego
- 2- 3 łyżki jogurtu naturalnego 0% o temperaturze pokojowej
- sól, pieprz

W garnku zagotuj wodę, dodaj kostki rosołowe, listki laurowe, ziele angielskie i pokrojone w kostkę warzywa i ziemniaki. Gotuj ok. 10 minut. Na patelni przesmaż starte na tarce ogórki i przełóż je do garnka z warzywami. Kiedy warzywa będą miękkie, dodaj jogurt, zamieszaj, przypraw i gotuj jeszcze chwilę. Podawaj z natką pietruszki.



Smacznego!

El Vi.

12 komentarzy:

  1. bardzo lubię takie zupki w wersji lżejszej bez śmietany, zupka wygląda bardzo smacznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Też większośc zup robię bez śmietany, bo niezbyt lubię śmietanę w takiej czystej postaci. Choc czasami trzeba ja dodać!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam śmietanę, ale cóż, lepiej ograniczać do minimum, dla zdrowia :))

      Usuń
  3. A wiesz, że ja też nie przepadam za śmietaną, owszem ostatnio czasem dodaję, ale nie ma szału. Obydwoje z mężem lubimy z jogurtem, a ja ogólnie uwielbiam czyste zupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokładnie tak samo, czasem dodaję, bo aż się prosi coś zabielić,np barszcz ukraiński, ale z reguły jak się nie musi to też śmietanę omijam:)

      Usuń
    2. Ja z dzieciństwa wyniosłam smak zup solidnie okraszonych śmietaną, ale teraz staram się to zmieniać, zastępować i nie narzekam ;) Zupki z jogurtem smakują pysznie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. fajna wersja fit, ale ja raczej nie dam rady zrezygnować ze śmietanki :)
    pozdrawiam,
    szana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuuuuper blog !!! Kocham cię normalnie xD

    W wolnej chwili zapraszam na swojego bloga, gdzie pokazuję swoje modelinowe cudeńka oraz zamieszczam tutoriale tłumaczące, jak je wykonać :) Wika-Modelina.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) Na bloga chętnie zajrzę :))

      Usuń
  6. When covering the area, it should be enough to use a regular bandage.
    As a word of caution you should also never try to manually remove the warts yourself, as that can lead to the virus spreading.
    The essence of natural mole removal is the use of herb and folk
    remedies.

    Look at my homepage ... Scar removal

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze, miło mi czytać je wszystkie. Zapraszam znowu! :)

healthisbetterev.blogspot.com_fotki healthisbetterev.blogspot.com_pixmark